2013. augusztus 2., péntek

Még is mi történik?!

Hali újra! El kezdek egy újabb részt, nem akarok senkit se kínozni, hogy lassan hozom a részeket. Szóval itt lenne egy újabb rész. Sajnálom, de meg szabom. 2 koment után jön csak a következő rész. Bocsánat Jó olvasást:* Niki xx.

Az utolsó 4 kört nem tudtam le futni, végig Zayn irányába néztem. Meg botlottam a cipő fűzőmben és el estem. Ez gáz. A tanár oda kiáltott nekem, hogy üljek le a kis padra és ne akadályozzam a többiek munkáját ha én már ilyen ügyetlen vagyok. Át lépkedtem a sorokat, lassan oda mentem Zayn-hez. Körbe néztem, hogy nem-e figyel valaki vagy hallgatózik-e. 
- Te meg mit keresel itt?? - bukott ki belőlem az első kérdés a sok közül. 
- Neked is szia, Cara. Rég nem találkoztunk, hogy vagy? - úgy tett mintha semmi sem történt volna, nem haragudnék rá vagy bármi ilyesmi. 
- Ne tereld a témát. Azt kérdeztem, hogy mit keresel itt?? - mordultam rá. 
- Nem hozzád jöttem. - nevetett fel. 
- Hát akkor meg?? - szemeim tágra nyitottam. 
-Jack-hez meg a többiekhez. A haverokhoz jöttem. Na jóó..egy részben hozzád is jöttem, gyönyörű. - utoljára így Harry hívott. Mit akar Zayn? 
- Mrs.Bell! Mrs.Beell!!!! - kiáltott oda a tanár. 
- Most rögtön jöjjön ide és szálljon be maga is a pom-pom lányokhoz mert nincs itt a csapat kapitány. - amikor ezt kimondta egyből a szív roham kerülgetett. Ki nem állhatom ezt a féle rajongást, hogy a lányok ezekkel a "szőr pamacsokkal" ugrálnak fel-le. És még akkor nekem kell helyettesítenem a csapat kapitányukat? Jól van.., de csak 1-szer.
Nagyjából...teljesen tudtam a koreográfiát hiszen amikor a lányok próbáltak én mindig néztem őket és megrögzült bennem. Jézus, ez ijesztő tőlem. Végig láttam, hogy Jack és Zayn engem sasolnak. Oh istenem, miért én? Amikor már az utolsó lépéseknél jártunk, nekem kellett az úgymond "piramis " tetején lennem, Jack-ék el indultak. Malik felém tartott. Jack talpnyalói újra mögém kerültek. Mit akarnak??? - teljesen ijedt voltam, remegett a lábam is. Most csak is Harry-t akartam. Ő is rossz állapotban van most, de még is megvédene, azt akarom, hogy itt legyen mellettem. 
- Jaaaj Cara,annyira jól csináltad! - csapott a seggemre Jack. 
- Hééj! - ijedtem meg ugrottam egy kicsit. 
- Most velünk fogsz jönni, cica. - kacsintott rám Zayn. Megfogták a karomat a talpnyalók és el kezdtek a fiú öltöző felé terelni. - Vetkőzz, ribanc. - szólalt meg már újra, Zayn. Össze kellett szednem magamat, nem hagyhattam, hogy kihasználjanak. Erősnek kell lennem, ellent kell mondanom. - Hogy is, NEM! 
- Oh, de kis makacs valaki. - szólalt meg Jack amikor be lépett az ajtón a ruháimmal és a táskámmal. - Vetkőzz ha azt mondjuk! - dobta oda a kezembe az összes cuccom. 
- Még is mit akartok? Miért nem engedtek el? 
- Phh ...és még kérdezős ködik. - Zayn a flegma fejét invitálta felém. Jack az én irányomba tartott, majd meg fogta a pólóm alját és el kezdte le húzni rólam.
- Jack. - halkan motyogtam, féltem.
- Cssss!! - lehúzta rólam a pólót, majd félre dobta az egyik padra.

A rövid nadrágomon meg fogta a fűzőket, majd ki kötötte és le rántotta rólam. Kezem egyből a combjaim elé tettem. Még is mi történik?! Mit akarnak velem tenni?

Jack a mutató ujjával végig simított a csípő csontomon. Még a hideg is kirázott, régen mindig ezt csinálta, hogy le vegyen a lábamról.
- Semmit sem változtál, Cara. Még mindig lázba hozlak ha hozzád érek. Tudom, hogy még szeretsz, le sem tagadhatod. - nevetett gúnyosan.
- Menj a picsába! - löktem el. Vagy is, csak próbáltam.
- Cara, nézz ide! - Zayn vigyorgott és felém tartotta a telefonját, majd villant a vaku. Oh, hogy az a .....

A rendes pólóm magam elé kaptam, nem akartam, hogy élvezzék a látványt. Undorodom mind a kettő féregtől. Harry-t akarom, ahogy ezt már mondtam. Ilyenkor persze sosem keres. Szükségem van rá. Zayn fel állt és neki lökött a szekrényeknek. A hideg vason csak úgy csattant a hátam. A fájdalomtól össze szorítottam a szememet.
Hajamból kicsúszott a haj gumi így amikor lehajtottam a fejem, a hosszú egyenes tincsek a szemem elé borultak, így el takarták fájdalmas arc kifejezésem. Zayn fel emelte a kezét és a fülem mögé tűrte a kósza szálakat.
- Olyan gyönyörű vagy, de el rontod a szépséged azzal, hogy sírsz. El kenődik a sminked, édesem. - hüvelyk ujjával letörölte a szemem alatti fekete elmosódott sminket.
- Te és az a barom okoztok mindent! - emeltem fel a tekintetem.
- Oh nem, mi nem akarunk téged bántani, de ha nem ellenkeznél nem lenne ez! - hozzám simult. Ott álltam egy száll fehérneműben két undorító ember előtt. A talpnyalók el mentek.
- Öltözz fel. - nyomta a kezembe a ruhákat. - Rossz rád nézni, csont és bőr vagy. Amikor meg ismertelek nem voltál ennyire vékony. Az jobban tetszett. - markolt a fenekembe. - Még a segged is jobb volt. - undorodó arcot vágott.

A tény az tény, hogy vagy 4 napja nem ettem és a mindennapi tesik meg dolgoztatnak. Az ősök is mondták, hogy fogytam és magamon is látom. A rövid nadrágjaim le esnek rólam. A pólók nagyok rám. Sápadt vagyok mostanság, ezért használok több sminket is, ami most úgy el lehet kenődve, szerintem úgy nézek ki mind egy panda.

Vissza vettem a farmerom, majd a pólóm és a Converse csukám is. Hajam hagytam kibontva, örülök ha el takarja az arcom. A gatya zsebembe volt a telefonom ami rezgett. Ezek szerint kaphattam már egy jó pár üzenetet.
- El mehetek a mosdóba? - halkan fordultam feléjük.
Össze néztek, majd vissza rám és bólintottak. Fogtam magam és gyorsan el szaladtam. Még be sem értem a mosdóba, de a telefonom elő rántottam, fel oldottam és meg nyitottam a több mint 10 üzenetet. Persze, mind Harry-től érkezett és az összes abból állt ki, hogy "Mi van velem? Miért nem válaszolok már reggel óta azokra a szaros üzenetekre? Reméli nincs baj."...- De Harry, nagyon is nagy baj van!! - motyogtam magamba. Rá léptem, hogy új üzenet létrehozása, de annyira remegett a kezem, hogy majdnem le esett. Arra a döntésre jutottam, hogy inkább fel hívom. Még is gyorsabb és praktikusabb is. Tárcsáztam, hálát adtam az égnek, hogy kicsöngött.
- Cara, az istenért is, miért nem válaszoltál az üzenetekre??? - szólalt bele mély és kemény hangon, de ott volt az aggodalom is.
- H..Harry, gyere a sulihoz! - meg remegett a hangom. Kezem a szám előtt tartottam, hogy a hangom ne szűrődjön ki annyira a wc-ből, kinézem még azt is ebből a két istentelen emberből, hogy el jöttek utánam és hallgatóznak.
- Mi? Miért?? Mi a baj, Cara?? - hallottam a háttér zajt, ahogy le vert valamit és már kapkodta magára a cuccokat.
- Zayn.. - csak ennyit bírtam kimondani, rám tört a sírás.
- Mi van azzal a fasszal??! - el tudom képzelni, ahogy kezét ökölbe szorítja. Be csapta az ajtót, azt is hallottam ahogy "életre keltette" kocsija motorját. Már úton van, valamiért meg nyugodtam egy nagyot kicsit.
- Ide jött. Siess, kérlek. - hangom a végére teljesen el halkult majd kinyomtam.

Ahogy le tettem, a zárt el fordítottam és kinyitottam résnyire az ajtót, meg pillantottam a földön azokat a bizonyos cipőket. Hamar vissza rántottam volna, de ők gyorsabbak voltak. Ki ráncigáltak a "menedékemből" és újra neki löktek.

- Kitől kérsz te segítséget, cica? Talán félsz tőlünk? - tornyosult felém, Jack.
Szipogtam, zihálva vettem a levegőt. - Senkitől és egyáltalán nem félek! - próbáltam az erősebbik felemet mutatni.
- Hajaj, Cara. Ilyen állapotban még hazudni sem tudsz! Eléggé ismerlek már és hazudtál már nekem egy párszor. Igaz akkor sikerült is. - Jack meg fogta a hajam és el kezdte csavargatni az ujja körül.
Neki támaszkodtam az ajtónak és le csúsztam. Nem bírom tovább. Teljesen kikészítenek és el szívják az összes erőm.

Már el vesztettem minden reményt, arra gondoltam, hogy meg vernek esetleg el visznek és bezárnak egy hideg helyre, minden fény és élettelen helyre. De akkor meg hallottam egy hangot, a megmentőm hangját. Ezt a hangot bárhonnan fel ismerem.

- Hé Zayn, nézd csak ki van itt. - szórakozottságot hallottam Harry hangjában.
Mind a két srác az ő irányába emelte a fejét én pedig fel pattantam, egyenesen Harry karjaiba futottam. Amikor át öleltem a derekát, szorosan össze zárult, izmaitól dagadó kezével.
- Te mit keresel itt, Styles? - meglepettség ült le Zayn arcán.
- Ezt előbb nekem kéne kérdeznem, Malik. Talán nem csajozni jöttél? Azt hiszed, hogy így meg tudod szerezni a lányokat? - nevetett fel Harry. Nekem is mosolyt csalt az arcomra.
- Na, mert mintha te jobban tudnád ezt. Azt hiszed, ha adod az ártatlant akkor a csajok a karjaidba menekülnek? - szólalt meg Jack a háttérből.
- Hát, ahogy látod, igen. A karjaimba menekülnek. Amúgy már bocs, de te ki vagy itt nekem, hogy meg mond, hogy és mit csináljak? - haha, ez vicces. Jack annyira gyerekes.
- Ezt most meg úsztad Cara, de vigyázz magadra! Nehogy el kapjon valaki a sötét utcán, vagy esetleg fényes nappal is?? Hm, ki tudja? - Az utolsó előtti mondatnál a hideg is át futott rajtam. "Nehogy el kapjon valaki a SÖTÉT utcán"....már az utcára se mehetek ki? Attól kell rettegnem, hogy el kapnak? Fantörpikus! ....El mentek. Amikor az ajtón mentek ki, Zayn egyenesen Harry mellkasába bele nyomta a vállát. Bunkó paraszt, még a szívem is össze szorult amikor Harry a fájdalomtól össze kuporodott a földön.
- Harry! - guggoltam le hamar mellé.
- Nincs semmi baj! A lényeg, hogy te jól vagy. Ugye nem bántottak. - jobb kezével az államhoz nyúlt. Meg vizsgálta az arcom, hogy nincsenek-e rajta zúzódások vagy bármi ilyesmi.
- Nem, Harry. Nincs semmi bajom, de kérlek menjünk haza!!! - borultam az ölébe.

6 megjegyzés:

  1. Szia :D nagyon jóóóóó lett <3 kérlek siess a kövivel :$ .."Nehogy el kapjon valaki a SÖTÉT utcán" itt ennél a résznél teljesen átéltem mintha nekem mondaná úgy megijedtem :DDDD egyszerűen imádom <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :D
      Köszi:) Próbálok sietni! Örülök neki, hogy át jött a hangulata, ez volt a célom. Én is téged :* Nikixx.

      Törlés
  2. nagyon jó lett :D Lécci siess a kövi résszel :D

    VálaszTörlés