2013. augusztus 15., csütörtök

Aggódom Harry miatt.

Sziasztok! :-) Ne haragudjatok, hogy majdnem 1 hétig nem hoztam részt, de nem vagyok otthon. "Nyaralok" a nő véremnél. De most itt van a rész! Remélem ez is tetszeni fog. 3 komment után jön a következő rész! :-) Amúgy köszi az eddigi meg tekintéseket! :* Jó olvasást. Nikixx.



Pár óra múlva már otthon voltunk. Aggódom Harry miatt. Csináltam neki egy kis teát, hiszen kicsit hűvös van. London már csak ilyen. Fel vittem neki az ágyba. Feje alatt össze volt gyűrve a párna, lába alatt pedig a takaró. Csak egy bokszer volt rajta, felső teste már messziről kék-zöld volt. Kézfeje tele volt zúzódásokkal és sebekkel.
- Hoztam neked teát. - ültem le az ágy szélére. - Mik ezek a sebek?! - aggódóan végig futottam testét.
- Semmiség csak edzettem egy kicsit. - simította meg a kéz fejét.
- Harry, kérlek. Ne hazudj a szemembe. - adtam oda neki a bögrét. - Ahogy szereted.
- Nem hazudok, Cara. - bal kezével el simította a fülem mögé a hajam. - Köszönöm! - meg puszilta az arcom.
- Ah ez a tegnapi nap. Szörnyű...még jó, hogy ma nem kell mennem mert szombat van. - le tette a bögrét az éjjeli szekrényére, majd szorosan a karjaiba ölelt.
- Nem lesz semmi baj, vigyázni fogok rád. - puszilgatta a fülem. - Ha hozzád mernek nyúlni is egy újjal szét verem őket. - kemény, mély hangon, nagyon komolynak hangzott. Nem viccből mondja. Az utolsó mondat vége meg ijesztett.."szét verem őket"....félek, hog Harry olyas valamit tenne ami miatt bajba esne. Nem akarom. Inkább bántsanak és titokban tartom Harry előtt mint, hogy Ő bajlódjon miatta.
- Nem, Hazz. Nem kell őket meg verni, vigyázok magamra, rendben?! - fordultam vele szembe. Kíváncsi voltam a tekintetére.
- Nem hiszem, hogy meg tudod magad védeni. Tegnap sem tudtad. Ha nem érek oda, vagy meg vernek vagy elvisznek. Még is, ezt akarod? - aggodalommal teli tekintettel futtatta végig a szemét az arcomtól a mellkasomon át az én pillantásomig.
- Nem nem akarom ezt, de akkor is. Azért téged is féltelek.
- Arra gondoltam, hogy ma el mehetnénk iszogatni, vagy esetleg sétálni. Melyiket szeretnéd jobban? - gondoltam, hogy terelni fogja a témát.
- Esetleg mind kettő? - mosolyogva fel húztam a vállam.
- Ahogy szeretnéd. Én is benne vagyok mind a kettőben. - gödröcskésen mosolygott.
- Szuper! Végre egy jó szombat este. - kacsintottam és fel kelltem. - Még jó, hogy pár cuccom itt van már nálad. - néztem a táskányi ruhára és cipőre.
Harry fel nevetett. Most hallom először úgy igazán nevetni. Csodás a nevetése és hozzá még a mosolya. El ragadó. Kipakoltam a táskából a ruhákat az ágyra.  Harry csak tágra nyílt szemekkel nézett, hogy egy lánynál, hogy lehet ennyi ruha.
Válogattam válogattam,  nem tudtam választani.
- Szerintem ez nagyon jól néz ki. - mutatott az ágy szélén levő ruhákra.
- Tényleg tetszik?
- Ilyennel  sosem viccelődnék. Igen, nagyon tetszik. 
- Jó, jó elhiszem. Na, de fordulj el. - nyomtam a fejéhez egy párnát.


El kezdtem levenni a pólóm, az az Harry-ét, ami a térdemig ért. Össz vissz csak is fehérnemű volt rajtam. Tekintetem Harry felé invitáltam aki éppen fel emelte a fejét, hogy meg leshessen. 
- Harryyhh! - felsikítottam és hozzá vágtam a pólót. 
- Na most mi az ? - nevetett. 
- Hát ööhm, nem is tudom. - hasaltam le mellé. - Ez a látvány is tetszik? 

Mély hangon dörmögött egyet. - Még talán jobban is. - kacsintott egyet. 
- Haha, de nem veheted ki a részed belőle. - gyorsan fel kapkodtam a szoknyát és a toppot. Majd felhúztam a bakancsot is. 
- Iszonyat csinos vagy. - ölelte át a derekam és közel húzott magához, el hintett egy apró szájra puszit. 
- Oh, köszönöm. Na, de rólad se felejtkezzünk meg. Iszonyat szexi vagy. - haraptam meg az alsó ajkam.

- Ooooh. - fel húzta a szemöldökét. - Csak a tied a szexi testem. - egy kacsintással invitált felém.
- Na indulunk? - nagy mosoly ült az arcomon.


Hazz megfogta a karom és el indultunk. Egy eléggé ismerős hely felé tartottunk.
Fel ismertem a környéket. Harry a Drunk Skunk-ba hozott. Tudja, hogy régen Jack-el ide jártunk?......Kezdek félni.
Az idő hüvős volt, de kellemes. Enyhébb nyári este. Pont ilyen estére való idő. Meg érkeztünk, messzebb parkolt le a bártól. Meg is értem, nem szeretem ezt a környéket.
- Harry, miért jöttünk ide? - zavarodottan kérdeztem, szorosan kulcsoltam össze a kezeinket. 
- Miért mi a baj? - nézett rám. 
- Semmi semmi csak, fura ez a hely. 
- Nem lesz baj, kicsim! - karolta át a derekam. 

Be értünk a szórakozó helyre. Feszülten körbe-körbe néztem, hogy nem-e ismerem fel valakit. VALAKIT. Le ültünk a bár legmesszebb pontjára. Egy emelkedőn voltak a székek és az asztal. Be lehetett látni az egész helyt ami tele volt fiatal ittas állapotban lévő emberekkel. 
- El megyek hozok valami alkoholt. - hajolt a fülemhez és ordította hiszen a zene hangosan dübörgött. 
Bólintottam egyet. Elővettem a telefonom ami rezgett a táskám mélyén. 
"Szia baby. Láttunk, hogy itt vagy a drágalátos kis göndörkével. Nagyon kis csini vagy abban a szoknyában.;) Légy óvatos, drága. 
Üdv, 
Zayn és Jack."
Amikor el olvastam ezt az üzenetet azt hittem, hogy ott sírom el magam, de nem szabadna. Miért keserítik az életemet? Miért nem lehetek Harry-vel boldog? Miért nem? A telefont bele dobtam szintén a táska legmélyére. Nem akartam látni. Egyszerűen a kezembe se akarom fogni ma. Csak is Harry fog érdekelni egész este. Senki más. Vele fogok törődni. 
Meg könnyebbült a lelkem és a tudatom amikor láttam, hogy Harry felém tart 2 pohárral és nem más, csak Ő. 
- Itt is lennék. - nagy mosollyal ült le mellém szorosan. Le tette a poharakat. - Ugye nincs baj, gyönyörűm? 
- Nincs, nincs semmi baj! - mosolyogtam vissza rá. Igaz, az én mosolyom csak erőltetett volt. Annyit tettettem már a mű mosolyt, hogy fel sem lehet ismerni, hogy nem igazi. 
- Ha jól tudom a Jack Daniel's a kedvenced, igaz? - igen, emlékszik rá. 
- Teljes mértékkel. - pusziltam meg. 
- Iszogatunk és utána mit akarsz csinálni? - gödröcskésen rám mosolygott. Azt hiszem, Harry most nyugodt és csak én számítok neki. Olyan jó érzés tudni, hogy törődik velem valaki. 
- Egy kis séta? - bólintott, a kezét át tette a vállamon majd egy hatalmas csókot nyomott az ajkaimra. 

Nem akartam sokat inni. Féltem, hogy el vesztem a fejem és nem lesz jó vége. Kevesebbet ittam mint Harry, de próbáltam Harry-t is vissza tartani. 
- Kérlek Harry, ne idd már meg! - hozzá kell tennem, ő már eléggé részeg volt. 
- M-miért ne? - ki akartam venni a kezéből a poharat, de nem engedte azért sem. Az ölében ültem, egyszerűen csak fel emelt és oda ültetett. Nem tetszett a helyzet, de nem akartam ellenkezni. 
- Mert már elég lesz! Túl sok lesz! Harrryyyy!! - amikor a nevét ordítottam, ha jól számoltam a 9. pohár Wishey-cola-ját húzta le. Én csak 4-et ittam, de elég is volt. 
- UUUh...- kapott a fejéhez. - M-most már ténylegh elég. - már beszélni is alig tudott. Akkor is el kell menni sétálni, legalább kiszellőzteti a fejét. 
- Na, gyere Harry. Menjünk szerintem! MOST! - szinte úgy parancsoltam rá. Fel álltam, meg igazítottam a szoknyám. Nagy kiabálást hallottam a hátam mögött. Talán a bárpult fele lehetett. Meg fordultam, de 5 másodperc után vissza is kaptam a fejem az elég rossz állapotban lévő Harry-re aki a falat támasztotta. Kicsit elszörnyedtem. 
Át karoltam a derekát a bal kezét pedig át tettem a vállamon. Erős test alkata rám nehezedett. A térdeim meg rogytak, de össze szedtem magam és el indultunk az ajtó felé. Szerencsémre Harry bal oldalán álltam így a bárpult felől nem láttak rám. De viszont én oda láttam. Szó szerint, rohantam. 
- Kérlek Harry ne hagyd el magad! Ott egy pad! Bírd ki addig. - próbáltam erősebben tartani, de éreztem, hogy teljesen K.O lesz. Semmi tartás nem volt már benne. 

Végre. Le ültünk. Ahogy le ültettem Hazz-t a kezével magával rántott én pedig rá estem. Fantasztikus "póz". Meg fogta a tarkóm és el kezdett puszilgatni. Inkább csinálja ezt, most az egyszer hagyom minthogy el essen és törje össze magát. Jobb keze le vándorolt a fenekemre, egy hatalmasat bele markolt ami nyögést váltott ki belőlem. - jézusom..mit csinálok? Miket vállt ki belőlem Harry? - a bal keze még mindig a tarkómon volt, majd amikor tudta, hogy nem fogom el húzni a fejem, le vezette a derekamra. El húztam, meg akartam szólalni, de hamar be fogta a szám. 
- Csss, gyönyörűm! - mind a 2 tenyere a derekamon pihent, majd meg emelt. 
- Nem, Harry! - gyorsan fel ugrottam. - Nem szabadna ezt csinálnunk!! Azt hittem, hogy ez az este jó lesz, Hazz. Téged is jobban érdekel az alkohol mint én vagy bármi más. Vagy csak annyira kellenék.....- itt el akadtam a beszédben. Le ültem a pad másik végére, Harry-től messzebb. A könyökömet a térdemre tettem, a kezembe temettem az arcom. - Ugye csak arra kellenék? 
- Mi?? Normális vagy Cara? Ha csak arra kellenél már meg tettem volna és nem védenélek meg még az életem árán is. NEM. Eszembe sem jutott, hogy cs-csak arra kellenél! Ezt verd ki a fejedből. 

Közelebb csúszott majd meg puszilta a homlokom. Amikor a tekintetem el vettem csodás szemeiről a zaj felé meg láttam egy magas vékony alakot előttem. Csöpögött az eső így a kapucni a fejébe volt húzva. Feszes fekete farmer volt rajta, torna cipő, még hozzá fehér. Egy jóval nagyobb fekete pulcsi és egy Nirvana feliratú póló. Ez a póló ismerős volt. Nagyon is.
- Menjünk. - remegő hangon súgtam a fülébe. Feje a vállamon volt, azt hiszem, hogy el aludt. Neee..csak ezt ne. Harry meg sem mozdult. Teljesen kiütötte magát. A csuklyás alak ide ért a padhoz. Meg ragadta a bal kezem és fel rántott. Harry mint egy darab bot eldőlt. A sötét alak rángatott, erősen szorította a csuklóm. 
- Hello, édes! - álltunk meg és lehúzta a kapucnit. Jól gondoltam, ki más lett volna? 
- Te meg mi a faszt keresel itt??? Hm??? Engedj el te rohadék! - ütöttem a vállát, ordítottam vele. 
- Húúú a kis vadmacska! - kacsintott és meg ragadta az állam. - Engem te ne ütögess vagy meg bánod! Amúgy is, hogy nem engem választottál hanem Harry-két, de így még jobban! - el engedte. Rángatott tovább és belökött a kocsijába. 
- Még is hova viszel?! 
Nem kaptam rá választ. Csak el indultunk. A  kocsi zárt lenyomta nehogy esetleg kitudjak ugorni az autóból, cseles. Iszonyatosan gyorsan hajtott. Olyan környékre mentünk ahol az se tudtam mi fán terem. Sötét és el hagyatott. Inkább ijesztő. "Menyasszony" pózba vett ki a kocsiból és berohant a faház szerűségbe. Kívülről el hagyatott és lepukkant, ami belülről nem mondható el. Belülről egy csodásan meg csinált, rendezett lakás volt. Míg én elcsodálkoztam ő csak lelökött a kanapéra. Be ütöttem a lábam a dohányzó asztalba. Fel húztam és a kezem oda kaptam. Iszonyatosan fájt. Azt hiszem, hogy ez nem az én napom. A fájdalom érzését az a gondolatom is leküzdötte, hogy mi lehet Harry-vel és mit akar tőlem Zayn? 
Az orrom előtt csettintett egyet Zayn, elbambultam. - Hé! Ne ábrándozzál! - fel vitt a szobájába. Neki lökött az ajtónak. 

A kezeimet oda nyomta. A nyakamnak esett. Zayn keményen ledöntött az ágyra. Igen, meg tette. Az a rohadék szemét, megtette velem. Akaratlanul is, de meg. Undorodom ettől az embertől. Sosem bírtam, de ezek után a hányinger fog el kapni, ha meg látom. 
Az érzés, fájdalmas volt. Sírtam. Csak azt akartam, hogy vége legyen. Amikor Zayn végzett velem csak úgy ott hagyott. Össze kuporodtam az ágyon, a hasam elé húztam a párnát és a könnyeim csak úgy potyogtak a fehér lepedőre. Ami most ebben az esetben meg volt gyűrődve, hiszen abba kellett kapaszkodnom. Fhuj, hadd ne keljen róla beszélnem. Iszonyat rossz érzés. 
Hamar felkapkodtam a ruháim és kisuhantam. Vissza mentem oda ahonnan el rángatott Zayn. Nem volt ott Harry. Meg fogtam a fejem és körbe-körbe mászkáltam. Hova tűnhetett? Oda rohantam ahol a kocsival le parkolt. Az sem volt a helyén. Remélem Harry nem ült be ittas állapotban a kocsiban. Szakadó esőben pont, hogy el értem egy buszt. Semmi kedvem nem volt szét ázni ennél jobban is. Előkutattam a telefonom a táskám legmélyéből. Tárcsáztam Harry-t, de csak a hangpostája kapcsolt be. 
"Hello. Harry Styles-t hívtad! Igeeeen Harryyyyy-t! - ez én voltam - Szóval, ha ezt hallod akkor nem vagyok elérhető! Ne haragudj! Próbáld újra később! Igen, próbáld újra később! Szerintem velem van! Hahaha..vicceltem. - ez is én voltam. Közös hangposta. - Szia!"
Oh, ez a hangposta. Amikor ezt csináltuk éppen az anyukájától jöttünk haza. Kinyomtam és vissza dobtam. Le szálltam, fel vettem a dzsekim és a kapucniját a fejembe húztam. Rohantam haza. 

2 megjegyzés: