2013. október 13., vasárnap

Szörnyű napok.

Sziiiasztoook! :3 Köszi a megtekintéseket és a dicséreteket. Örülök, hogy tetszett az utolsó rész. Bevallom eddig egy rész sem tetszett, de ez kicsit el nyerte a tetszésem. :) Remélem a következő részek is így fognak érdekelni Titeket. Jó olvasást :* Nikixx.




Szörnyű napok fognak következni, érzem. Előre félek. Végre úgymond egyedül voltam, és a patkányok társaságában. Annyira fáztam, hogy remegtem. Fel ültem, majd a pillantásaim a csuklómra vezettem. Szinte lesokkolt a látvány. Mit műveltem saját magammal és mit művelt Harry velem. Iszonyúan fájt. 
A csuklómon lévő bilincs teljesen kidörzsölte már, túl szorosan volt. Vérzett. Testem pedig tele volt kék-zöld foltokkal. Az arcomról pedig ne is beszéljünk. 
Fejem ráhajtottam a térdemre. Nem akartam látni Harry-t amint bejön. De sajnos ezt nem állhattam meg, hogy ne történjen meg. Mert meg fog. 

*** 

Nem sokkal később, már be is rontott. Ahogy láttam feldúlt volt. 
- Hello édeske. - guggolt le mellém - Mizujs édesem? Olyan sápadtnak tűnsz. Talán rosszul aludtál az éjjel? Fáj esetleg valamid? - kezdte el szorítani a csuklóm. A legfájdalmasabb pont jelenleg a testemen. 
- Menj a picsábaaa!!! - ordítottam, majd ellöktem. Nem kellett volna. 
Harry ahogy seggre ült, azzal a lendülettel a térdére ült. Meg fogta a lábaimat és oda húzott magához. 
- Ezt meg bánod Te mocskos kurva. - egy öklössel "szépítette" az arcom. 
- HAGYJÁL BÉKÉÉÉÉN!! - kapálóztam. 
- Ne kapálózz mert megbánod kislány! - fogta le a kezeim a fejem mellé. - Ennyire hiányod van Baby? Ki akarsz kapni?! Hmm.. majd később, most nincs kedvem a szexhez. Meg hozzád sem. Olyan rossz állapotban vagy. Hozd magad rendbe mire vissza érek. Vagy ha nem, még jobban kikapsz. - kacsintott majd el engedett. 
- Nem fogsz hozzám nyúlni!!! 

Iszonyatosan szomjas és éhes is voltam. Enni nem is tudtam volna. Inni is csak azt a vizet tudtam amit tegnap Harry fürdéshez hozott be. Inkább abból iszom és lefürdök. Nem akarom, hogy iszonyatosan fájó dolgot csináljon velem. Pedig megmondta. Ruha is volt a vödör mellett. Egy kivágott, csipkés szoknya. Amúgy is fázok, ebbe meg még jobban. Fel álltam, éppen, hogy el értem a lánc miatt a textil darabot és a vizet. 
Bele mártogattam a szivacsot, majd lemostam magam. Meg pillantottam egy ablakot. Ott kitudnék mászni. Mind egy, még is hogy? A lánctól nem tudnék. 
Fel vettem a ruhát. 
- BASZD MEG, STYLES! BASZD MEG MAGAD! - úgy néztem ki benne mint egy rossz kurva. Fél seggem kint volt, én ezt nem akarom! 
Pár óra múlva vissza érkezett Harry. 
- Oh, édes. De szex...iiii valaki. - kacsintott majd fel húzott a matracról. 
- Ha egyszer innen kijutok, Styles. Tudod, hogy nagyon meg fogod bánni?!! Igaz? Ebbe ugye tisztában vagy? Remélem tudod. - néztem mocskos tekintetébe. 
Hangosan kinevetett, hogy ezeket vágtam a fejéhez. - Annyira vicces vagy, Cara. Csak tudod, ha én innen nem viszlek ki, nem jutsz ki élve. - közel húzott magához, meg markolta a seggem. Válla mellett, meg láttam az üres vödröt. Fel tudnám használni szökésre. El kezdtem hátrálni, majd ahogy gondoltam egyből ledöntött. Kezeimet fel emeltem. Hagytam, hogy kezdjen el velem játszani. 

Abban a pillanatban mikor a bugyimhoz ért, fel emeltem mind a két kezemet, meg fogtam a vödröt és erősen, minden energiám bele adva, fejbe vágtam. Nem is kellett több. A bilincs kulcsot kivettem a gatyájából. Majd fel másztam az ablakba és kimentem. VÉGRE! Megszabadultam. 
Ahogy kiléptem az utcára, egyszerűen majdnem mezit láb, majdnem oda fagytam. Esett az eső, villámlott, dörgött. 
- Kérem, segítsen!! - mentem oda egy emberhez. Értetlenkedve nézett rám. Bassza meg, nem beszéli a nyelvem. Még is, hol vagyooook??? 
- Kérem, segítsen!! Nem tudom, hol vagyok. Még is hol vagyok??? - sorra mentem oda az emberekhez és kérdezgettem őket, de nem értették. Oda futottam egy rendőrhöz, de Ő sem értette a nyelvem. Majd az út közepén meg állt egy ember, kipattant a kocsiból és oda jött. 
- Hé! Nyugalom. Jól vagy?! Mi a baj? Mi történt? - tette fel a kérdéseket. 
Beültünk a kocsijába majd oda adta  a kabátját. 
- E-elraboltak. Kérem segítseeen! - sírtam. Az utolsó reményem ez a férfi. 
- Ön angolul beszél? 
- Igen, de itt nem. Hol vagyok??
- Bulgáriában. 
- HOL?! - hangon elcsuklott így ilyen magas sípoló hang jött ki. 
- Jól hallotta. De nem tudja, hogy került ide? 
- Nem, nem tudom. Elraboltak, majdnem meg erőszakoltak és meg vertek. Nem tudom, hogy kerültem ide! 
- Nyugodjon meg! Segítek magának. Meséljen el mindent. - előre ült majd el indultunk, valahova. 
- Tegnap, elraboltak London-ból. Igen, elraboltak. Majd az utolsó emlék mielőtt fel ébredtem itt Bulgáriában az volt, hogy egy pisztollyal fejbe vertek. Több emlék nincs meg. Most pedig úgy szöktem meg, hogy fejbe vágtam a fogva tartóm és kimásztam az ablakon. 
- Nyugodjon meg. Minden rendben lesz! Vissza fog jutni a határon. Nem fog itt maradni! Elintézem, de ehhez kell pár papírt intéznie. Haza megyünk és el intézzük. 
- Köszönöm.. - megbíztam ebben az emberben. 

Szerintem a lakására vitt. Majd adott női ruhákat. Még is honnan volt neki egy egész gardrób női ruhája?! 
- A ruhák a feleségemé voltak. Szerette a divatot, de sajnos meghalt. Nézzen csak körül. Biztos lesz magára való ruha. - itt hagyott. 
Válogattam majd fel vettem egy farmer gatyát, meg egy barna pulcsit és egy sport cipőt. Meg felelt. 

Kimentem a nappaliba. 
- Nos, el kéne mennünk el intézni a papírokat. Röpke pillanatok lesznek. Meg ígérem, hogy vissza fog jutni London-ba. 
- Köszönöm! 


*** 

Ültem az irodában, mellettem a férfi előttünk pedig egy elegánsan fel öltözött nő, haja kontyba kötve, szőke volt. 
- Maga lenne Cara Bell,igaz? - kérdezett a nő.
- Igen, én vagyok az. 
- Edward, hozzon kávét! Mind a kettőnknek! - csettintett egyett. 
- Hozom. - kiment a férfi, akinek már a nevét is tudom, Edward. 
- Figyelj ide Cara! Én tudok egyedül segíteni neked. Bennem bízhazhatsz csak. Tudom mire van most egy fiatal lánynak szüksége. Pénzre és ruhára. Én ezt meg tudom adni neked! - nyomott a kezembe egy vastag köteg pénzt. - A ruhát pedig a lakásomon tudom szolgáltatni neked. - állt fel. - Gyere velem. 

Kimentünk a parkolóba és beültünk egy szürke kocsiba. Rám adott egy pokrócot is. 
- Mesélj, hogy kerültél ide?
- Nem tudom. - böktem ki. 
- Hogy érted azt, hogy nem tudod?! Adtak valamiféle tudat modosítót, esetleg? Vaaagy,erre sem emlékszel? - hadarta el a kérdéseket. 
- Nem, nem emlékszem, hogy kerültem mégis ide. Az utolsó amire emlékszem azaz, hogy az elrablóm és fogva tartóm fejbe vágott egy pisztollyal,majd itt ébredtem fel - adtam a választ amire emlékeztem.

Pár másodpercen belűl meg is érkeztünk a lakására. 
Lezárta a gyújtást, majd felmentünk.
- Erre gyere! - kedves mosollyal invitát felém,majd egy hosszú lépcső soron mentünk le. - Tudod, nem mindenkinek adatik meg az a lehetőség,hogy gyereke lehessen. Ezt azért mondom mert nekem se lehet.
- Oh, nagyon sajnálom. 
- És, Te nagyon gyönyörű vagy, így nem tűrhetem el, hogy élj! - ahogy kimondta az utolsó szót belökött a "gardróbba".

Valahogy sejtenem kellett volna, hogy benne sem kell bíznom. Vissza hozott Harry-hez. Ugyan ott voltam ahonnan elszöktem. Fantörpikus. Azt hiszem, egész életemben ebben a szutykos, patkányokkal teli pincében fogom leélni az életem többi részét. Ez teljesen, elszomorít, nem így akartam leélni a fél életem. 
- SEGÍTSÉÉÉÉG!!! Engedjenek ki innen!! - dörömböltem az ajtón. 

Bocsi lányok aki már olvasta a részt, de frissítettem, mert nem fejeztem még be. Ne haragudjatok, de remélem így is jó lesz a sztori. Köszönöm a megtekintéseket! :* Nikixx. 

4 megjegyzés:

  1. Neee ugye nem viszi vissza?? o.O kérlek folytasd amint csak tudod. nagyon kíváncsi vagyok. :)

    VálaszTörlés
  2. Frissítettem a részt, így tovább tudod még olvasni ezt a részt! :) Ne haragudj! :( Remélem így is jó lesz a sztori! :) Köszönöm, puszi! :* Nikixx.

    VálaszTörlés
  3. Mikor jön új rész?
    Már majdnem 1 hónapja nincs új rész!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, igen tudom, hogy lassan 1 hónapja nincs rész! :( Sajnos, elvagyok halmozva a tanulással. Nagyon sokat kell güriznem, így is iszonyatosan rosszak a jegyeim. November 5.-én írtál megjegyzést, bocsánat, hogy még csak erre is most válaszolok, de egyszerűen géphez se tudok ülni, csak néha napján. Jelenleg, most vagyok gépnél, és kaptok új részt drága olvasóim! :) Még 1x NAGYON NAGYON NAGYON SAJNÁLOM, HOGY KB. 1 HÓNAPJA NEM HOZTAM ÚJ RÉSZT! :( <3 Nikixx.

      Törlés